Sayfalar

1 Haziran 2012 Cuma

Pepsi ve Twitter el ele




Dünyaca ünlü içecek markası Pepsi, sosyal medyanın gücünü bir kez daha arkasına alarak, küresel çapta başlattığı kampanya sürecine güç katmayı planlıyor. Geçtiğimiz günlerde Twitter ile anlaşmaya varan Pepsi, internet üzerinden de kendi markasını daha çok tanınır ve etkili kılmak niyetinde.
Live for Now (Şimdi İçin Yaşa) adına ve temasına sahip olan yıllık küresel reklam kampanyası dahilinde ücetsiz müzik, video ve konserler Twitter takipçilerini bekliyor olacak. Önümüzdeki 52 hafta boyunca, her çarşamba günü Twitter’da öne çıkan müzik sanatçısı, grubunu konu edinecek ve bağlantılı şekilde ücretsiz içerik sunacak.
#PepsiMusicNOW hashtag’ini kullananlar ise Amazon.com’dan ücretsiz mp3′ler indirebilecek. Web bazlı konserler meraklılarını bekleyecek, kaçıranlar ise konseri yine online olarak istediği zaman izleyebilecek.
Pepsi daha önce, 2004 yılında Green Day adlı müzik grubu vasıtasıyla yaptığı reklam kampanyasında, grubun bir eserini ücretsiz olarak iTunes üzerinden hediye etmişti. Sonuçta ise toplamda tam tamına 100 milyon adet indirme işlemi gerçekleşmişti.




sosyalmedyapazarlama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder