Dünyaca
ünlü içecek markası Pepsi, sosyal medyanın gücünü bir kez daha arkasına alarak,
küresel çapta başlattığı kampanya sürecine güç katmayı planlıyor. Geçtiğimiz
günlerde Twitter ile anlaşmaya varan Pepsi, internet üzerinden de kendi
markasını daha çok tanınır ve etkili kılmak niyetinde.
Live
for Now (Şimdi İçin Yaşa) adına ve temasına sahip olan yıllık küresel reklam
kampanyası dahilinde ücetsiz müzik, video ve konserler Twitter takipçilerini
bekliyor olacak. Önümüzdeki 52 hafta boyunca, her çarşamba günü Twitter’da öne
çıkan müzik sanatçısı, grubunu konu edinecek ve bağlantılı şekilde ücretsiz
içerik sunacak.
#PepsiMusicNOW
hashtag’ini kullananlar ise Amazon.com’dan ücretsiz mp3′ler indirebilecek. Web
bazlı konserler meraklılarını bekleyecek, kaçıranlar ise konseri yine online
olarak istediği zaman izleyebilecek.
Pepsi
daha önce, 2004 yılında Green Day adlı müzik grubu vasıtasıyla yaptığı reklam
kampanyasında, grubun bir eserini ücretsiz olarak iTunes üzerinden hediye
etmişti. Sonuçta ise toplamda tam tamına 100 milyon adet indirme işlemi gerçekleşmişti.
sosyalmedyapazarlama
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder